BMWtotti Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Akkurat sett på en episode av det engelske bilprogrammet Wheeler dealers hvor de utførte en invendig motor rens på en Jaguar. Jeg har en BMW X5 med 3 liters bensinmotor som ikke akkurat går under kategorien "drivstoffgjerrig" og lurte kanskje på om dette kunne være noe å prøve på bilen. Er det noen som har positive/negative erfaringer med den her form for rens? Har "alle" verksteder utstyr til å gjøre dette, og ha pris ligger det på sånn ca? (Og ja, jeg vet diesel skal være ett husmorstips, men må innrømme jeg er skeptisk til å prøve det på en så dyr bil....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 https://www.google.com/search?q=site%3Abimmers.no+motorrens&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nn-NO:official&client=firefox-a&channel=sb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå