niklasf91 Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Hei! Slår "tre" fluer i en smekk og klinker til med to spørsmål:) Spm nr 1 Bilen har begynt og knirke i dører, men ikke samme lyden som en knirkeforing, lyden er litt dypere. Det gir seg som regel når bilen er nyvasket men kommer tilbake når den er tørr. Kan dette ha noe og gjøre med gummilistene rundt dørene? Spm nr 2 Jeg har del elektriske seter. De knirker når du lener ryggen bakover eller forover. Er dette skinnet som knirker eller er det mekanisk? Og hva skal eventuelt smøres opp? Spm nr 3 Jeg har lykter med zenon. Den ene lykten har litt gulere farge og den andre er klar og hvit. Er det pæren som er sliten eller ballasten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 1. Prøv og smør gummilistene dine med 100% ren vaselin, sånn gul boks man får på dagligvare butikk. Jeg gjorde det på min som nevnt her inne tidligere og knirkelyder forsvant og følelsen av å kjøre ny og stille bil kom tilbake 3. At pærer missfarger pleier oftest å være ballasten da den ikke er i stand lenger til å tenne pæren skikkelig. Men uansett så skift på begge sider så du ikke får fargeforskjell. Kit med ballaster og pærer finner du latterlig billigt på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Det er h7 pærer på e60 lyktene right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Det er h7 pærer på e60 lyktene right? Har man ikke xenon er det vanlig H7 halogen. Med xenon: D1S xenon pære. Men sjekk her: http://am-application.osram.info/publish/index_en.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklasf91 Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Men hva kommer knirkingen i setene av når man lener de bakover og framover? (elektrisk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå