awt Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Har seks stk. tennplugger med BMW-delenummer liggende, kjøpt nye hos Bavaria. Aldri vært i bruk, og selges da bilen de en gang var tenkt til er solgt. Delenummer: 12129071003 I følge RealOEM passer de de fleste motorer fra begynnelsen av 90-tallet og frem til midten av 2000-tallet (link), både firere, seksere og åttere (selges kun samlet). Prøver meg på en tusenlapp etter å ha sjekket opp prisen hos GS, men bud er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Ingen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Er det varmeverdi 6? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Aner ikke. Jeg er ikke hjemme nå, men jeg tror ikke det står mer på eskene enn det som er avbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Det står på esken, men eg klarer ikke å lese så liten skrift.. Koed har NGK plugger til 60kr stykket så spørs om du er villig til å tape så mye på disse? Byr deg 300,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Jeg har bilde med bedre oppløsning her, og det står "02 BKR6EQUP" på esken. På selve tennpluggen som er avbildet ser jeg det står "R5". 300,- er litt lite, men jeg skal tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Ah da er det varmeverdi 6. Du får tenke litt da. Eg skal en tur til Haugesund på mandag iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Jeg er ikke hjemme på en liten stund, men kan jo gi beskjed når jeg er hjemme, så kan vi se da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå