eeikenes Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Har en komplett 523ia delebil, nylakket i swartz 2 for ca. 2 år siden, orginale xenon lykter fremme svart skinninteriør i god stand bla.Får ikke tak i forje eier lengre, så har gitt opp å prøve å få skilter på den, men det skal være mulig! Motoren på denne er ikke helt frisk,men starter. Følger med en til 523 motor med manuell kasse, coilovers følger også med! Har bilen som den andre motoren kommer fra også! Om dere vil ha med den også. Har vognkort på den bilen som står uten front og nå uten motor på bildet under. Selges kun komplett, da jeg ikke orker å begynne å demontere! Har 2 dårlige bilder. Bud? Kan ta delbytte med en m50b25 med manuell kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heipådeg Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Er muligens interssert i coilovers og Frontfangeren. Hva er merke på coilovers og er dem brukt? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennk Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 Sms 40, 16.33 11 med pris og sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2014 Er muligens interssert i coilovers og Frontfangeren. Hva er merke på coilovers og er dem brukt? Pris? Har desverre kjøper på de tinga der om alt ikke selges komplett. Sms 40, 16.33 11 med pris og sted Sms sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heipådeg Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Hvordsn merke er det? Kan by mer enn kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2014 Ta technix er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heipådeg Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Hva er budet på? Er dem mye brukt? Tuv godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Hva slags frontlykter har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Hva er budet på? Er dem mye brukt? Tuv godkjent? Jeg så litt mer på bakdemperene, der lakk den ene å den andre hadde fått et sår på gjengene, så jeg tok desverre å kastet bakdemperene da de ikke var noe å ta vare på.. Hva slags frontlykter har du? Orginale preface med grå blink og xenon Hvor holder du til? Holder til i stavanger Nå er bilen uten motor kjørt til vraking! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Pris for frontlyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 jeg trenger topplokk til min 523ia... har du? Mvh Victor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawa zxr Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Mye for 523 motor og manuell kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå