Skulebollen Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Hei, har hatt av innsuget på min m47 motor og skal skifte ene dysen. Men får den ikke løs.. Har vert på ebay og sett litt på spesialverktøy.. http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-Injector-Puller-Tool-For-Bosch-Lucas-Injectors-M8-M12-M14-Adaptors-New-/121005265005?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item1c2c79d06d Vil denne passe min dyse? Finner kun spesialverktøy til common rail diesel på ebay ellers.. Noen som vet om spesialverktøy som fåes kjøpt/ leigd? Eller tips til hvordan få opp dysen ? Bor i Stryn, sogn og fjordane så om noen har verktøy i noenlunde nærhet leiger jeg gjerne dette ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Jeg mener dysene på M47 har M14x1,5, og denne trekkeren burde da passe. Prøv å vri litt frem og tilbake før du trekker opp. Har sett eksempler på at disse har satt seg skikkelig, men det er oftest pga at det har vært lekkasje forbi kopperringen mot forbrenningsrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2014 Hm, om jeg har forstått det riktig er det en slags ters man skrur nedpå dysen for så og banke løs? Noen som vil bekrefte 100% at den passer før jeg kjøper ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet Juli 13, 2014 Share Skrevet Juli 13, 2014 Dette er en slagtersj ja, du rykker opp dysa med den. Til den prisen så er det jo bare å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Han sendte desverre ikke til Norge. Men hva med denne?http://www.lasertools.co.uk/item.aspx?cat=0&item=3470 Det står den har m14. Men det er kun female? Gjengene står på dysen så jeg trenger da en mutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpboen Skrevet Januar 4, 2019 Share Skrevet Januar 4, 2019 Fikk du tak i verktøy? Eg trenger til 2006 e90 med m47 ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå