Deividas Siurys Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Hei, lurte på hva heiter denna foring som er på bildet? Foring lager stor knirke lyd... Kan noen gi meg link til foring, eller berre sei hva heiter den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Er ikke knirkeforinga du mener? Den som sitter rett under bremseskiva?Den foringa du har bilde av her, er vel den som sitter i selve bærebruka inn mot bakstillinga?Den tror jeg ikke er og få kjøpt separat, du må kjøpe hele broa.Men mener og ha sett at man får disse i polyforing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deividas Siurys Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Det er ikkje knirkeforing, sidan den e lengre borte... Veit kor ligge knirkeforing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Se her, som du ser er det ikke noe delenummer for foringene i bærebroa (nummer 14), regner med det er foringen her du mener? Men tror disse er mulig og få i poly hvertfall. Vis ikke må man bytte hele broa, og de er ganske dyre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deividas Siurys Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Nope, Det høres ut som det er inne nummer 19 er. Veit ikkje om det er mulig at lyden kjem der ifra. Men eg og flere kompiser var under bilen og det høres ut at lyden kjem inn frå nummer 19, er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 tips til midlertidi fiks er å spraye ned hele foringen med wd40 eller lignende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deividas Siurys Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Her lagde video sånn at kanskje noen som har hatt samme problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Kan nesten si 95% sikkert at dette er knirkeforinga som er gåen. Har aldri hørt/lest om gummiforinger som knirker så jævlig.. Eller noe annet en knirkeforingen. Lyden kan nok forplante seg ganske bra bak der sånn det kan misstolkes. Denne lyden er hvertfall svært lik de aller fleste andre knirkeforinger jeg har hørt, men jeg kan selvsagt ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Har samme problem på min E39 og det er nok knirkeforingen. Sinnsykt irriterende lyd. Koster drøyt 600 kr pr side på GS Bildeler mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spectral72 Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Skulle tro du hadde min bil på videoen. Samme lyd på samme sted. er nok knirkeforinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deividas Siurys Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Takk, for svar. Knirkeforing er bestilt, men ser sånn ut at da kjem til å være å helvete å bytte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Det er et helvete om du ikke ha spesialverktøy ja. Kan sende deg tegning de dette, så kan du lage selv. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deividas Siurys Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Jaaa! Hadde vert kjempe snilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå