glennytail Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Hei! Bilen er en e36 318tds . Har problemer med at sikring til dieselpumpa ryker når jeg kjinner.. Hva kan problemet Være ? Har ikke mye peiling på dieselbil og jeg lurer på hvor jeg skal begynne feilsøke! Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Koble fra diselpumpa og prøv igjen, ryker ikke sikringa, kanskje gåen pumpe, eller rele om dette finst.. Ellers er jo google en fin plass og starte, finner mye rart der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennytail Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Var rele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Flott At du fant feilen. OG rapporterer tilbake så andre med samme problem kan finne en løsning! Bare for og pirke litt, så kan du jo legge til et par "tags" sånn det blir enda enklere og søke opp tråden. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennytail Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Takk for tipsene alpejohn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holan7 Skrevet November 7, 2021 Share Skrevet November 7, 2021 Noen som veit hvor sikring til dieselpumpen er, mate pumpen i tanken på en f25 x3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå