Geir_72 Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Har kjøpt en 98 mod. 520 aut. med litt ymse problemer. Det første er kjøling. Når den står på tomgang holder nåla seg rett opp stabilt. Jeg kan kjøre kanskje en mil så fyker tempen helt opp. Det er ikke trykk i systemet, vann og olje er rent. Kan det være luft som er problemet? Det andre er oljelampa. Den lyser hver gang jeg bremser opp, da kommer det også på displayet at jeg har lavt oljetrykk. Dette skjer overhodet ikke når jeg kjører vanlig eller på tomgang, kun ved oppbremsing. Det er riktig nivå på peilepinnen. Takknemmlig for svar og tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomn Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Fikk selv plutselig høy temp når jeg kjørte, da var det pga. for lite vann i ekspansjonstanken. Fylte opp og alt var ok. Regner med du har sjekket dette. Du kan jo prøve å lufte, se guide her (link) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Det med oljelampa di. Er det kun ved hard nedbremsing eller lyser den også bare ved at du trykker inn bremsen mens bilen står stille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir_72 Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Det med oljelampa di. Er det kun ved hard nedbremsing eller lyser den også bare ved at du trykker inn bremsen mens bilen står stille? Det er kun ved hardere oppbremsing, ikke ved stillstand eller når pedalen bare trykkes inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Okei høres ut som dårlig kontakt eller at den er veldig følsom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå