Nytern Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Grunnet endret livssituasjon selger jeg nå bilen jeg har styra med siden i vinter.. Kjappe facts: 1996 modell 324.000km EU-godkjent til 31.05.2016 Gratis omregManuell StoffseterAC virker Ingen varsellamper, ei heller jallaløsninger for å fjerne f.eks airbaglampe. Nye sommerdekk Meget gode Nokian Hakka vinterdekk Nye dempere Nye fjører Nye bærearmer Nytt hjullager Nye bremseskiver/klosser Nye viskere Nye raklestag Nye frontlyktglass Nytt batteri Nye ABS-følere Oppdaterer når jeg får bladd meg gjennom kvitteringsbunken.. Veldig ryddig E39, den er ikke blant de best utstyrte men den er urørt av ungdommelige hender. Det vil si at en får en bil uten alskens jallaløsninger, budsjettstyling/tuning og generelt årevis med feilprioriteringer. Her er kjøreglede og komfort i fokus. Selvfølgelig bærer bilen noe preg av 324.000km på veien, men i mine øyne er den langt bedre enn snittet. Her får man en meget komfortabel cruiser med manuell girkasse og iskald AC for "småpenger". Motor går silkemykt, kassa er som ny. Negativt: Mangler lokariskjermer foran Førersete noe slitt Noe rust på de "faste" plassene, men langt ifra noe rustholk. Har egentlig ikke lyst, men denne må altså bort. Pris: 25.000,-. Bedre bilder kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Lykke til med salg av et godt eksemplar av E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Hvilken årsmoddel er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Tusen takk, Julian! Årsmodell ja, det glemte jeg! Bilen er en 1996 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Opp en tur før Finn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2014 Kjørte 50 herlige smooooothe mil med denne i supervarmt vær i går, herlig med fungerende AC og en silkemyk 6'er.. Lite brukte den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Hmm.. Opp en tur.. Ikke bare bare å selge E39 om dagen trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssabidaa Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Hei! Har du noen flere bilder av bilen? Hvordan er interiøret? (edit: jeg har sett bildene på photobucket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2014 Hei!Jeg lover å ta skikkelige bilder i morgen, av både interiør og eksteriør Interiøret er veldig bra, spesielt km-stand tatt i betraktning. Stoffet i førersetets sittepute er slitt, ellers er den veldig hel og fin innvendig. Svarte lister, ingen aftermarketmods bortsett fra uoriginal spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssabidaa Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Da skal jeg følge med på tråden i morgen. At setene er slitte går helt greit. For min del kan de gjerne være helt utslitte, så kan jeg prute litt .Det viktigste er at bilen er i god stand og at det ikke er noe mekanisk arbeid som må gjøres omgående eller slitedeler som må byttes om kort tid. Ikke kan jeg skru (enda) og ikke har jeg penger til deler. Også må den selvfølgelig være EU-godkjent. Et evt. bilkjøp vil bety at jeg har skaffet meg min første bil .. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilaf Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 jeg er interresert. hvor ble av de flere bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssabidaa Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 jeg er interresert. hvor ble av de flere bildene? Hehe, de venter jeg på og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Haha, beklager! Var dette regnet da, nytter ikke å ha ren bil! Tatt bilder nå, legger ut når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Hvordan ikke ta salgsbilder: http://s50.photobucket.com/user/MR2Nytern/library/E39Salg Makan til dårlige bilder og møkkete bil.. Legger de ut læll da jeg rett og slett ikke har tenkt meg ut mer i dag. Troor jeg.. Fyker til Tyskland om noen uker og planlegger kjøre denne hvis ingen slår til innen avreise. Stryk ryddig fra førsteposten forresten, nå er'n rotete. Edit: La ved en video og. Edit2: Dette er nok mer bil for penga, ser vanvittig bra ut.. http://bimmers.no/topic/786871-pen-520i-selges/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssabidaa Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Det var ihvertfall ærlige bilder . Bilen din så veldig pen ut med facelift-lyktene, hvorfor skiftet du dem? Kilometerstanden, bulken og driftskostnadene til en 523i er det som skremmer meg litt og får meg til å tenke at dette kanskje ikke er riktig bil for meg nå. Samtidig så tenker jeg at dersom bilen din er i god stand skal det godt gjøres å finne en morsommere kjøremaskin til den prisen..Men takk for bilder (:! Har vært i kontakt med Kennethe34, han har allerede snakket med noen som vil se på bilen så den er kanskje solgt allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå