Reidare Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Fikk omsider på fjærene som senker bilen 38mm. Forskjellen ble meget merkbar og kan ikke si annet enn at jeg ble fornøyd. Legger med noen bilder av før / etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Tøft! Hadde en stor visuell forbedring. Hvordan oppfører den seg da? Komfort og kjøreegenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Vil nesten si at den oppfører seg bedre på veien. Ligger mye "stødigere" og vandrer ikke så mye. Faktisk overrasket over hvor bra den ligger på veien etter byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Etter å ha sett disse bildene kan jeg knapt vente med å få senket min f10 nå. Så perfekt ut dette her..er dette originale felger? Måtte du bruke spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Er litt av en jobb å få montert på disse fjærene, spesielt bak! Skal nå i gang med å monteres alt inn i bilen igjen som ser slik ut nå innvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Hmmm er du sikker på at du trengte å ta ut baksetet? Jeg tror det er fullt mulig å få løsnet demperene i toppen med kun å ta ut høytaler-elementene i hattehyllen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Kan så hende. Men selve baksetet fjerner man jo på 10 min, så var ikke der tiden gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Hehe ok, så bare ut som halve bilen er demontert bak der. Det er jo veldig raskt å ta ut dempere bak på en F01☺ Ble forresten veldig bra☺☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Gikk forsåvidt meget greit å ta ut alt bak, men tror verkstedet brukte en del timer på jobben idag i tillegg til 4-hjulskontrollen. Men hadde fått fastpris, så er jo forsåvidt uinteressant for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Men litt arbeid må det da være. BMW i Harstad skulle ha over 16.000,- for jobben!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Wow det hørtes jo helt sinnsykt ut.. Sånn jeg forstår det er det på F10 og f01 bare å løsne innerskjermer bak ta ut høytaler-elementene fra hattehyllen(for å komme til de 3 skruene som holder dempere fast oppe) løsne dempere fra toppen og ta de ut nedenfra.. På mine 2 F10 ble det brukt max 3 timer på foran og bak tilsammen + ny 4 hjul kontroll selvsagt (den bør man ta etter å kjørt litt med de nye fjærene pga de bruker litt tid på å "sette" seg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidare Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Jaja, man lærer så lenge man lever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Har du noen tråd på bilen? Bor du i Harstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Dette ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå