Nytern Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Hmm.. Jaa.. Synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 1000kr er prisen v/kjapp avgjørelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Tar de om du har tenkt deg på tur nordover (Trondheim) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Hmm, det kan hende! Finn en relativt kraftig pc til meg i Trondheim og jeg fyker nordover (Jeg betaler pc'en selv selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Stasjonær eller laptop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 Stasjonær Ute etter noe med i7, ssd og gtx 760 ish? Tenkte prøve finne meg noe sånt i bartebyen, så det hadde jo passa ganske perfekt for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Har du de fremdeles helga om 2 uker kommer jeg og henter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Da er det bare å krysse fingre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 PC til deg med brukbart prutingsmonn: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=50302841 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 12, 2014 Forfatter Share Skrevet August 12, 2014 Hei!Felgene ligger her enda, sier fra hvis jeg plutselig bestemmer meg for å fyke nordover.. Hvis ikke ligger de sikkert fint her til du kan komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Flott det, jeg skal til Oslo denne helga. Med fly dog. Så det er evt. i løpet av neste uke eller neste helg jeg har tid til å ta meg en liten tur Skal undersøke litt ang. logistikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansuno Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Hva er ET på disse felgene? Og har du de enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet August 28, 2014 Forfatter Share Skrevet August 28, 2014 Mener ET var 13. Har de enda. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansuno Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Holder til litt sør for lillehammer. Men tror de blir litt drøye på 3serie da kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå