Khaugen Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Har selv en bil som ser ut som en ufo, så vet hvordan det er.. og det med penger er ikke alltid like lett det heller Man må ta litt etter litt felgene kommer ikke på enda da jeg må få borra ut 2 av skruene i sentere på ene felgern. Men må vel få de på fort! Takk candy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Kan bli bra denne, jeg hadde nok kjøpt justerbart med engang. Koster en tusenlapp mer, så slipper du og kjøpe et sett med fjører nå også kjøpe justerbart til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Juli 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2014 blir justerbart neste uke tenker jeg satt å kjeda meg idag så da ble det litt mørkere tåkelys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Juli 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2014 måtte ta en prøve test på felger idag! Med med 20mm spacer, men må nok få tak i 25 eller 30 mm williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Endelig fått på justerbart,camberjustering forran og stabstag i bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Mangler bare å få på bbs'ene no blir bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Felgene der blir perfekt på E36'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 ja håper det blir bra med bbs hjul synd det er 18" egt, vil ha 17" og laaaaav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 18" blir bra det Får meg til å tenke på Dr_S sin gamle isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Laave e36'er er alltid rått, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Måtte prøve hjula igjen da jeg ha fått senka:D kan slenge ut litt av mine gamle biler da Golf gti 25 anniversary Bora enda en golf har hatt noen fler å men de får være MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet August 9, 2014 Forfatter Share Skrevet August 9, 2014 blir mye bilder men det får gå Var på bimmer`norway treff idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 litt bedre bilde fått senka nok forran å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mag142 Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Treff på vikingskipet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå