Hollabaloo Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Skrevet Juli 4, 2015 når du hører denne lyden. klare rdu å holde så du hører den lenge? eller forsvinner den igjen etter typ1-2 sekunder ? Forsvinner etter typ 1-2 sekunder.
Morty999 Skrevet Juli 4, 2015 Skrevet Juli 4, 2015 da tyder det på att bankesensorene virker.. så da ere nok noe annet enn di
Hollabaloo Skrevet Juli 5, 2015 Forfatter Skrevet Juli 5, 2015 (endret) da tyder det på att bankesensorene virker.. så da ere nok noe annet enn di Nå var tilfeldigvis tanken tom idag, og jeg fylte opp med Shell V-Power Nitro+ 98 istedet for vanlig 95. Prøvde følgende: Bakkestart i 1. gir med akkurat nok gass til å unngå kveling --> Ingen ulyder Ta igang i 2. gir istedet for 1. gir --> ingen ulyder Kjører undt i 40-50 km/t i 5. gir --> ingen ulyder Får vel prøve 98 fast nå over sommeren og se om resultatene står seg eller om jeg bare hadde "flaks" idag. Jeg er skeptisk til bankesensorene. Har lest mye rart om disse, blant annet at de kan feile uten at det nødvendigvis medfører feilkoder i minnet. Har også hørt at de kan bli over- eller under-sensitive dersom de strammes til blokka med feil moment. Og at de siden de i prinsippet er en form for mikrofon kan bli "forstyrret" dersom det er andre unormale støykilder i motorrommet. Endret Juli 5, 2015 av Hollabaloo
Hollabaloo Skrevet August 30, 2015 Forfatter Skrevet August 30, 2015 Da har jeg kjørt utelukkende på 98 ca 3000km, og ulydene er borte. Så da var det vel tenningsbank jeg hørte da jeg fylte 95.
Hollabaloo Skrevet September 5, 2015 Forfatter Skrevet September 5, 2015 Er det da defekte bankesensorer eller? Jeg vet ikke. Skal se nærmere på det når jeg får tid og motivasjon. For tiden går jo motoren som ei klokke på 98, så det har ikke noe hast synes jeg (selv om 98 koster 1kr mer pr liter)
Morty999 Skrevet September 7, 2015 Skrevet September 7, 2015 føler du den går noe annerledes da? jeg fyller 98 på alt jeg til vanlig da men
Hollabaloo Skrevet September 8, 2015 Forfatter Skrevet September 8, 2015 føler du den går noe annerledes da? jeg fyller 98 på alt jeg til vanlig da men Føler ikke at den går noe annerledes nei.
Morty999 Skrevet September 8, 2015 Skrevet September 8, 2015 okei. rart egentlig men er vell greit da men er noe rart siden den banker med 95.. og det gjør den garantert nå også bare mindre så du ikke hører det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå