Gå til innhold

BMW E90 LCI 318D - Nytt eksos s.4

JQD
 Share

Anbefalte innlegg

Ble bra med soting !! Hvor skal du ha cree led pærene? Grøftlys?

Hehe, ble ganske fornøyd med resultatet! For grøfte så har jeg bestilt HID xenon kit, cree pærene går til angel eye så jeg slipper å se de gule ringene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bilen på vask i dag så slenger med et par bilder! :D

post-82090-14065774898455.jpg

Ble kjempe fornøyd med rutene:

post-82090-14065776095175.jpg

post-82090-14065776821453.jpg

post-82090-14065777106548.jpg

post-82090-14065777253632.jpg

post-82090-14065777371724.jpg

Vet ikke helt hva neste oppdatering blir, men skal få til noe. Stay tuned! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem fra Kragerø i dag og tenkte jeg skulle montere cree led ae + front splittere, men fikk også lyst til å prøve på m5 felgen så dette ble resultatet:

suvequmy.jpg

Nåå syns ikke jeg at disse 18"erne ser noe særlig stort ut, mulig det kan være noe med synet miitt, men 17"erne jeg har på bilen virker like stort så er litt forvirret. :(
Tenkte jeg skulle prøve å få fullført siste felgen også få på noe dekk, men vi får se ann på hva tiden bringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPDATERINGER! :o

Nå har jeg ikke vært så aktivt og fått gjort så mye på bilen, men det har bare gått noen dager siden siste modifikasjon..Jeg er desverre uten pc i hvor lenge vet jeg ikke, men har fortsatt mobilen min og det blir nok et av de største bilde problemene mens jeg oppdaterer fremover. 

Fikk montert på cree led ae, dessverre så der dem mer gule ut en hvite på bilde pga mobil kameraet mitt, plastidippet front splittene i samme farge som grillen på bilen og har nå fått dette montert! Ønsker selvfølgelig tilbakemeldinger på om det så bra ut? Har sett mange med spoilere i samme farge som bilen, men jeg liker å ha detaljene mine i sort  8-[ enten om det skulle være en rød bil eller en grønn bil. :D

Små skader på bakfangeren oppstod mens jeg stod parkert på kjøpesenteret i 3-4 timer . . så mulig jeg velger å få den byttet ut først før jeg bestemmer meg for å gå for fronten, ellers utenom det så har jeg små bulker jeg må poppe ut og diverse lakkskader, steinsprut jeg skal få ordnet senere. Starter lærling tiden min i morgen så får vi se hvor mye jeg får gjort fremover..

Håper dere liker bildene! 

Under montering, første split på:

rbznm9.jpg

Fått på begge splittene:

33vfbit.jpg

x3ivyx.jpg

25stp9c.jpg

Og til slutt et bilde litt senere på kvelden med lys på:

2vjxw8n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd veldig lite i det siste . . nettopp startet lærling tiden min så det har vært veldig travelt med jobb ettersom at jeg i tillegg til det jobber på lager.

Har dippet sidespeil dekslene mine i matt svart slik at det matcher alle detaljene på bilen. Gutta på jobben ettermonterte haifinne for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bar med vider planene dine :P litt of topic men hva begynnte du i læra som? (Begynte i læra denne uken selv) :D Det med rusta går på garanti så :)

Lastebil jeg driver med nå, enn du?

Nå var jo dette en brukt bil jeg kjøpte da og ikke en helt splitter ny bil så noe kosmetisk kost må jeg regne med å få..

Fikk tross alt bilen så si ganske billig, med tanke på at motor ble ferdig overhalt den dagen jeg skulle hente bilen. ble bare masse $$ på forrige eier det, siden han valgte å sende den på verksted før jeg skulle hente bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastebil jeg driver med nå, enn du?

Nå var jo dette en brukt bil jeg kjøpte da og ikke en helt splitter ny bil så noe kosmetisk kost må jeg regne med å få..

Fikk tross alt bilen så si ganske billig, med tanke på at motor ble ferdig overhalt den dagen jeg skulle hente bilen. ble bare masse $$ på forrige eier det, siden han valgte å sende den på verksted før jeg skulle hente bilen.

Begynte i læra som biloppretter. Det er 12 år rustgaranti på bmw nå så rusta er garantisak ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte i læra som biloppretter. Det er 12 år rustgaranti på bmw nå så rusta er garantisak ;)

åh? Har ikke fått sjekket slikt så var supert du sa det :D men da vet jeg det..

Var ute i forskjellige bedrifter under prosjekt til fordypning, men trivdes verken hos vw eller toyota og da hadde jeg knapt tid igjen til å utforske andre bedrifter så endte opp med å prøve noe annet enn personbiler og da ble det tungt ^_^ veldig viktig med godt arbeids miljø :P

Fått gjort noe spennende første uka eller? Iblant så driver dem med oppretting her på verkstedet og, kanskje noe av det mest artige jeg er med på, hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i læra hos BMW avdelingen til Bilia så har lært MASSE!!! Bmw begynte kom med 12 års rustgaranti i 01.01.04 så e90 din er innafor :P Har fått inn flere e91 med rust på f.eks. bakluka :) Godt arbeidsmiljø er vel det vel nesten det viktgste av alt ja !! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...