kliffen Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Beklager sent svar. Er ikke så ofte her inne lengere. Fremdempere var i ok stand. Bakdempere har jeg ja! Eksos er resservert Sender deg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Sperre på diffen? Hvilken utveksling? 188mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Er hydr styrt diff på disse. Så må ha olje føring fra servo evt ( tror jeg har den liggende ) Å diffen er 210 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 opp.. ingen som ødelegger ix altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 har du noe lyse interiør deler eller seter dørtrekk osv eller andre farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 12, 2014 Forfatter Share Skrevet September 12, 2014 Desverre . Bare muggent stoff som står i ix'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jente525IX Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 har du røret som kommer ut fra radiatorn og går til kjøling av automat på bmw E34? Trenger engentlig bare første del, med mutter og noen cm av slangen så kan jeg skjøte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Desverre. Har ikke noen IA biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå