Gå til innhold

E39 M5 ESS 550 Selges 130 000,- *Solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

y9aparyp.jpg

 

Nå har du muligheten! For nå selger jeg min BMW M5 rigget med Sparco Evo bøtteseter og 6punktseler. Den har nylig fått montert kompressor fra ESS som yter 550hk, samt at den ruller på understell av typen FK Highsport II coilovers.

 

Siden jeg tok den inn til Norge for 2 år siden har bilen fått oljeskift en gang i året, samt at jeg har gått over bilen og gitt den en god service bare noen uker tilbake i tid. Da byttet jeg diffolje, motorolje og filter, plugger, nye fjærbeinslagre (camberplater fra GS Performance) og ny hardykobling. I tillegg har jeg byttet til lettet svinghjul og kevlarclutch fra CNS Racing.

 

Samtidig med montering av kompressor fra ESS har bilen fått ny bensinpumpe (Walbro 400lph) og nye dyser (følger med kittet). Bilen er bygd for å være driftsikker og fungere 100%, noe den har vist at den klarer både på e30meet og gatebil nå i år.

 

Per dags dato er bilen plastidippet matt mørk grå, med røde felger, røde angeleyes, rød slepestropp i front samt rødt klistremerke i frontruta. Alt dette kan fjernes og den fremstår som en hel og fin M5 i sølv farge, uten rust eller skavanger annet enn en sprekk i bakfanger og en sprekk under på frontfanger.

 

Bilen er ribbet for originalseter, samt bagasjeromsinnredning og stereomoduler i bagasjen, men dette kan følge med om ønskelig, så det er fullt mulig å sette bilen tilbake i original stand, og få den registrert for vei.

 

Bilen kan selges som den står pluss originalinteriør, bag.innredning og mediamoduler for 145 000,-
Den kan også selges uten dette, men med bøtteseter og 6punktseler, for 130 000,-
Ellers kan den leveres i original stand, foruten FK Highsport II coilovers og eksos for 110 000,-

 

Coiloverskittet er også Tüv-godkjent, så det er ikke noe problem å få det godkjent ved en evt registrering. Her mangler det kun å vise den for godkjenning, CoC-dokument, samt engangsavgift, så kan man hente ut skilter, alt av papirer fra kjøp og toll følger med.

Det følger med 2 sett med originale M5 18" felger, så man har et sett
ekstra om man vil ha til vinterhjul eller banehjul. Her sitter det da Toyo R888 gateslicks på forhjulene på det ene settet, som sørger for utrolig godt grep!

 

Bilen kan besiktiges på avtale, prøvekjøring tas deretter. Kun seriøse henvendelser.

 

Bedre bilder og mer spesifikke bilder kan finnes i tråden i signaturen min.

 

Ta kontakt på PM eller 977 84 957

 

Edit: Da er den ute på finn: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43808454&editAd=true

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det skilter på den?

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Prisen her er nok ikke med skilter nei ;) men kan være behjelpelig med å ordne skilter om kjøper betaler :)

 

Selvfølgelig, orginal 2002 M5 med norske skilt for 130000,-!!!!

Selger du bare kompressor til meg kamerat? :D

 

Skal nok prøve å selge den sånn den står nå, men hvis den blir solgt som org-bil så skal jeg ha det i bakhodet ;) tror det er mange som vil ha det kittet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...