Hanspolden Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Er det mulig å bytte dashbord i e91 til dashbord med navi? Navin trenger ikke å fungere i første omgang vist det er en del jobb med det. Noen så vet noe? E91 m-sport 2006mod Mvh, Hans Polden
awt Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Ja, det går fint det, men litt jobb er det jo. Å få navien til å fungere er det enkleste her forøvrig.
badsha Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Går helt fint:) har gjort det på 4 biler allerde nå
Hanspolden Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Skrevet Juli 23, 2014 Okei,good! hvor får man tak i navin dashbord?
awt Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Hvorfor skal du bytte dashbord om det ikke er så viktig at navien fungerer? Ellers er vel eBay ofte det enkleste.
Hanspolden Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Skrevet Juli 23, 2014 Fordi jeg skal bytte dashbord uansett og vil ikke sette inn ett nytt flatt kjedelig ett.. men vil sefølgelig prøve å få det til å fungere, men har hørt at det er ganske vrient!
awt Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Vil ikke anbefale deg å kjøpe et dashbord for biler med navigasjon om du ikke har tenkt å ha det. Det vil se veldig merkelig ut med et stort hull der skjermen skulle vært, og du kan få problemer med å montere klimakontrollpanelet, CD-spiller og slikt. I tillegg ser jeg for meg at folk lett kan føle seg lurt den dagen bilen evt. skal selges. Det er forøvrig ikke vrient å montere navigasjon som nevnt.
Hanspolden Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Skrevet Juli 23, 2014 Skal bestille nå, hva er det jeg trenger? dashbord, skjerm og den der du styrer navin + den plata rundt girstanga?
awt Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 ...og selve navien, litt ledninger, noen kontakter, litt deksler, og diverse småting. Du bør sette deg litt inn i hva dette innebærer og hva som trengs før du begynner. Det finnes mye god informasjon rundtom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå