Nautiluz Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Emnet sier vel det meste.. Har noe småtteri som skulle vært fikset på grunnet div oppgraderinger med tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Har fjernet "rygge" sensorer i framfangeren. Så skulle ha programmert så dem bak funket. Byttet speiler på bilen til noen som har autodim i glasset som ikke funker nå. Har problemer med at det blinker i baklyktene etter at jeg byttet til facelift leds (blitt programert om men funket ikke 100%) Fjernet EDC greiene siden det er noe andre greier på gang der nå. Noe mere er det kanskje om jeg tenker meg om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Kan hjelpe deg jeg. Men ikke før 10.8. Hvilken modell er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 E92 2007 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Kan fikse det. Hvis du ikke MÅ ha det før datoen jeg skrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå