Spectral72 Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Da klarte jeg å ryke vaier på håndtaket til panseret. Finnes det noen måte å få opp panseret på ?
Alpejohn Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Vet du hvor wiren er av?Skjedde med meg i vår, da var den av rett ved håndtaket der du opner panseret inn i bilen.Etter og ha skrudd av dekselet der så jeg at enden på wiren stakk ut av strømpa, så jeg fikk dradd og opna opp. Om ikke det er mulig må man vel kanskje rive ut grillen i panseret, for og få tak i låsene derfra? Det vet jeg ikke noe om, men ser for meg at det er eneste utvei.
Spectral72 Skrevet Juli 24, 2014 Forfatter Skrevet Juli 24, 2014 Den har nok røket helt inne med hendelen. Ser tustene på den gamle vaieren henger under dashbordet. Er det mye styr å skifte den vaieren ?
Alpejohn Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Da er du nok like heldig som jeg var, da er det bare og ta en tang og dra for og låse opp. Det er igrunnen ganske enkelt og bytte, det verste med hele operasjonen er den forbanna forhvileren/dekselet ut i sida der.. Var ok og få av, men et helvete og få på igjen.. Wiren går igjennom torpedoveggen og ut i rommet der BKF sitter, derfra ut langs kanten på skjermen og ned til ca bak hovudlykta, på sida.Der sitter en plast dings som wiren går inn i, og så deler den seg der til 2 wire. Her kan du ta den ut og bytte den delen som går inn i bilen.Du løser den fra hendelen inn i bilen, og så kan du dra den ut fra BKF siden om du skjønner. Den sitter bare med en gummipropp der. Og så lirker du den ut frem til skjøteboksen.Når du monterer dytter du wiren inn gjennom torpedoveggen og inn i bilen, må sikkert inn i bilen og dra litt, og til slutt dytter du proppa inn så den sitter på plass og legger den frem til boksa igjen, så er det bare og skru sammen inn i bilen igjen.Du skjønner nok hvordan det skal gjøres når du ser det. Tror jeg fant noen guider på nettet som ga meg tips vis jeg ikke husker feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå