Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skidplate-greia under motoren knakk på bilen min i dag (1997 520i) og skrapa i bakken. Har nettopp bytta til M5-fanger, så er kanskje derfor den ikke satt så godt. Dytta den under fangeren igjen, men vet ikke hvor lenge den holder, ser ganske skrøpelig ut nå. Noen som vet hva det koster å få den bytta hos et verksted, sånn cirka? Ser at GS sitt bunnskjold koster rundt 1200, mens Koed har en billig versjon til 400. Er den verdt å satse på? Viktig å ha det i det hele tatt?

Skrevet

Du kan godt lage en enkelt tråd med flere spørsmål i neste gang :)

Vet ikke hva forskjellen på den koed og GS selger, basert på prisforskjellen kan det være originalvare på GS evt. brukt på koed.

Plata er ikke 100 % nødvendig, men det blir fortere skittent i motorrommet uten dette. Legg hva du vil i det. Personlig hadde jeg fiksa det iallfall. Velkommen i E39 pengesluk-grava  \:D/

Skrevet

Haha, merker det godt, ja, selv etter en snau måned. For ikke å snakke om bensin  :ph34r:

Men ringte Bilia i Ski her, skulle ringe tilbake i morgen tidlig så skulle jeg få et prisestimat på arbeid og del, så får jeg se. Vil helst få det fikset selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...