Gabz Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Skidplate-greia under motoren knakk på bilen min i dag (1997 520i) og skrapa i bakken. Har nettopp bytta til M5-fanger, så er kanskje derfor den ikke satt så godt. Dytta den under fangeren igjen, men vet ikke hvor lenge den holder, ser ganske skrøpelig ut nå. Noen som vet hva det koster å få den bytta hos et verksted, sånn cirka? Ser at GS sitt bunnskjold koster rundt 1200, mens Koed har en billig versjon til 400. Er den verdt å satse på? Viktig å ha det i det hele tatt?
hanzhe Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Du kan godt lage en enkelt tråd med flere spørsmål i neste gang Vet ikke hva forskjellen på den koed og GS selger, basert på prisforskjellen kan det være originalvare på GS evt. brukt på koed. Plata er ikke 100 % nødvendig, men det blir fortere skittent i motorrommet uten dette. Legg hva du vil i det. Personlig hadde jeg fiksa det iallfall. Velkommen i E39 pengesluk-grava
Gabz Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Skrevet Juli 25, 2014 Haha, merker det godt, ja, selv etter en snau måned. For ikke å snakke om bensin Men ringte Bilia i Ski her, skulle ringe tilbake i morgen tidlig så skulle jeg få et prisestimat på arbeid og del, så får jeg se. Vil helst få det fikset selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå