Azeton Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Test den coilen om den gir gnist et annet sted, hvis ikke kan det være at 1 stk coildriver i DME har tatt kvelden. Test også pluggen et annet sted.
Azeton Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Pluggen kan "drukne" og slå over inni. Da blir det ikke store panget..
Robin L Skrevet Juli 31, 2014 Forfatter Skrevet Juli 31, 2014 Testet jo med flunk nye plugger i går så trukke de er druknet. Ikke da iallefall. Men dme sier du, må hele hjernen byttes da eller? Noen her som har en brukt en kanskje ?
Robin L Skrevet August 1, 2014 Forfatter Skrevet August 1, 2014 Da er feilen funnet håper jeg. Testet litt i dag og da så jeg at det kom røyk opp fra boksen hvor ecu sitter. Åpnet ecu'en og det var endel brent her ja ://. Så er bare å få tak i ny. Håper koed eller noe har, må sjekke etterpå
Robin L Skrevet August 1, 2014 Forfatter Skrevet August 1, 2014 hvilken nr på boksen? det glemte jeg faktisk å glemme når jeg dro i sta. bilen står til gamlingene skjø. kan sjekke i morgen
Azeton Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Så på prosjekttråden din. Jeg har 2stk hjerner liggende fra 520 uten vanos
Robin L Skrevet August 2, 2014 Forfatter Skrevet August 2, 2014 konge, hva skal du ha for de da? kan stikke og dobbeltsjekke nr på boksen etterpå : )
Robin L Skrevet August 2, 2014 Forfatter Skrevet August 2, 2014 så forresten det sto en chip i som det så uoriginal ut, denne kan muligens være pga kompressoren?
Azeton Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 ja, den må du flytte over selvfølgelig. 550,- ink frakt.. Må være mer en rimelig nok
JulianS Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Coilene ryker oftere med presse, sjekk på koed for din bil eller hos GS. Kan være falskluft også, gå over slanger.Den var ny Azeton reagerte på dette 1
Robin L Skrevet August 8, 2014 Forfatter Skrevet August 8, 2014 da er hjernen byttet og bilen sviver på alle 6 igjen prøvde bare ny-hjernen uten å bytte over kompressor chipen nå. denne bør jeg vell flytte over? hva vil skje om jeg ikke gjør det? vil den gå magert? tenningspunkt blir feil?
Azeton Skrevet August 8, 2014 Skrevet August 8, 2014 Bilen blir atombombe å eksploderer. Tar med seg hele kristiansund bmwmann24 reagerte på dette 1
bmwmann24 Skrevet August 8, 2014 Skrevet August 8, 2014 Bilen blir atombombe å eksploderer. Tar med seg hele kristiansund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå