Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal ha nye dekk til M3'n, og ser at Federal sine gateslicks er forholdsvis rimelige, men hvordan er disse å kjøre med til vanlig?

Sporer og støyer det noe så helt vanvittig eller er det levelig?

Har noen eventuelt tips til andre dekk som duger bra og ikke føles blaute/vandrer ved pådrag på sporet vei?

Skrevet

Har kjørt med disse på min Nissan 200SX S14A

Sporer relativt lite, men støyer en del. Helt ubrukelig på vått føre. Faktisk grensen på å være livsfarlig, men nå hadde jeg riktignok ikke antispinn.

Ved hard kjøring blir de fort varme og mister grep.

Jeg anbefaler heller Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 om du hovedsaklig skal kjøre mest på gata, og ikke bane.

Har disse på Nissan'en nå, og er hittill de beste dekkene jeg noensinne har kjørt med. Ingen sporing, støyer lite og masse grep selv ved vått føre.

Skrevet

Har kjørt med disse på min Nissan 200SX S14A

Sporer relativt lite, men støyer en del. Helt ubrukelig på vått føre. Faktisk grensen på å være livsfarlig, men nå hadde jeg riktignok ikke antispinn.

Ved hard kjøring blir de fort varme og mister grep.

Jeg anbefaler heller Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 om du hovedsaklig skal kjøre mest på gata, og ikke bane.

Har disse på Nissan'en nå, og er hittill de beste dekkene jeg noensinne har kjørt med. Ingen sporing, støyer lite og masse grep selv ved vått føre.

Takker for svar :)

Da er Federalene uaktuelle..

Ser de dekkene du henviser til ligger på ca samme pris som michelin pilot sport osv, regner egentlig med at alle dekkene i den klassen er bra, men hva er best? :P

Skal jeg først bruke 8-9-10.000 på dekk, så vil jeg ha det beste og være sikker på å bli fornøyd :)

Skrevet

Eagle F1 og Pilot Super Sport havner omtrent likt i tester, så tror nok du blir fornøyd uansett hvilken av de du velger.

Selv fikk jeg Eagle F1 for ca 1000-lappen billigere enn Pilot Supersport dekka, så da gikk jeg for de.

Jeg kjøpte ifra dekkonline.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...