Nils Magnus Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 *Løst* Har sjekket trykket på rail og dette er rundt 270 på tomgang og de andre pumpene har riktige trykk. Får opp feilmelding på egr actuator valve så egr er altid stengt. Hadde en feilmelding på boost pressure sensor men denne er nå ok. Var sotet ned. Når denne nøkkingen eller bankelyden kommer kommer det også svart røyk ut bak. Men ikke olje. Noen ganger har den også ustabil tomgang. Noen som har noen ideer til hva dette kan være? Har tilgang til inpa og bmw scanner hvis noen trenger noen verdier. Akkurat startet på ferien og står i skutvik med campingvogn. Så dette må jeg finne ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Vet hvertfall at railtrykket mitt ligger på ca 350 bar på tomgang.. Ditt er kanskje litt lavt? (Men jeg vet ikke om det er FOR lavt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Det har alltid hadd det nivået[http://img.tapatalk.com/d/14/07/28/8abe4ere.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Hva er den som er makset ut der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Der er vel luftmengden som måles av LMM mener jeg.. Har du noen feilkoder på motor? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Har kun feil på egr som skrevet over. Har prøvd å rense lmm. Men det hjalp ikke mye. Kobler jeg den av så nøkker bilen enda mer. Hadde feil på turbo boost sensor men den er ok etter en rens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Juli 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2014 Da har jeg funnet ut av det Vakkel feil på rail pressure sensor. Tatt den av og renset kontakten. Nå er alt er i sin skjønneste orden Så kan man fortsette å nyte camping ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 28, 2014 Share Skrevet Juli 28, 2014 Hørest bra ut! Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå