Carl-Even Belden Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 hei. er ny her på forumet.. eg kjøpte i november -13 ein nyydelig 520I 88 modell. denne har vert eigd kun av ein bmw entusiast sidan den var ny i 1988. bilen har ingen rust, eg skifta forhjulstillinga, og bremse/calipter bak, so den er helt strøken. MEN so rauk topp-pakninga eg hadde den på verksted for å få eit pristilbud, dette såkalla tilbudet kom på ca 32000... eg har no avskilta bilen og kjøpt meg en toyota kva skal eg gjere? selge den til en so vil fikse den? få tak i ein overhalt motor å skifte den? bilen er liksom for god til å vrakes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Er det så vanskelig å bytte topp pakking på en M20 da? Var iallfall en hårreisende pris du hadde fått, skal vedde på at merkeverksted hadde vært billigere. Vil anbefale deg å høre litt rundt å få litt priser, det kan lønne seg. Så tidlige E34er som 88 modell er super sjeldene biler nå for tiden og iallfall Norsk solgte med ryddig historikk og som du sier ingen rust. Denne MÅ du ta vare på da dette er en kommende klassiker, ja selv om det er en 520i så skal du se den vil stige i pris om noen år. Få fikset denne oppigjen, selg Toyotaen du kjøpte og bruk de pengene på å bytte topp pakkningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Hvis du holder til på østlandet kan jeg spare deg for hvertfall 80% av den kostnaden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl-Even Belden Skrevet Februar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2015 hei. hadde helt glemt av dette forumet...:/ MEN, no har ei nettopp fått putta nedi en m20b25, den er nyoverhalt for 4500km siden, nye stempelringer, og trimcam frå shrick, og den har ikkje gått meir enn 187xxxkm. han som overhalte/satte på trimkamen, mener at der skal vere litt i over kant av 200 hk i den. det trur eg nok der er, for den går skikkeli bra no. bortsett ifra dette er bilen helt steike original. har kjøpt 18tom felga so står klare til våren, so no ser eg viirkeli frem til en E-34-sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå