Gå til innhold

Avin Avant 2 E39 (2 din Android Spiller)

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått oppfølgeren til Avant spilleren som jeg diskuterte i denne tråden:

http://bimmers.no/topic/774141-avin-aa-b5x5-7-mediaspiller-for-e46-e39-x5-mfler/

Skal komme med tilbakemeldinger etter at jeg har fått prøvd den litt mer :)

Jeg bestillte denne spilleren da jeg trodde den forrige hadde en defekt kondensator, nå kan det muligens se ut som om det var ledningsnettet som det var noe galt med, så om jeg får den til å fungere så kommer den sansynligvis for salg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har fått testet spilleren en del mer nå, den starter kjappere opp enn forgjengeren, den laster Usb pluggen kjappere, finere grensesnitt (Høyere oppløsning) spilleren er kjappere generelt.

Innebygd wifi (Den forrige hadde egen Usb stick utenom)

En annen positiv ting er at nå fungerer Dab med Usb sticken som jeg kjøpte til den forrige spilleren, det er litt hakking i lyden men jeg tror dette skyldes at den var med en sånn rundstråle anntenne, muligens bedre med sånn man monterer i vinduet?

Har ennda ikke testet Navi (Sygic)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye knot å få installert denne, eller er det "plug 'n play" fra orginalspilleren til avin enheten?

Har akkurat bestilt en, så lurer på hva jeg går til..

Plug and play bortsett fra at du må ut med rammen den orginale spilleren står i, det er derimot litt knot da du må demontere listene på siden av spilleren for å skru den løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...