nordke Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 Hei har en 525 tds 97mod som har vibrasjoner på tomgang,hva kan dette være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 30, 2014 Share Skrevet Juli 30, 2014 masse, alt fra dårlig dyse, dårslig motorfester ,dårlig svinghjul, koble deg på en diagnose og se om du finner noe den veien der først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordke Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 ja skal prøve det. går å halter på en måte på tomgang,men ikke konstant,mulig dyse eller egr.ved pådrag merkes ingen ting. når den er kald så blinker motorlampa en gang når jeg girer fra 2 til 3 gir men kun da? nei enn for koble på å se om det er noe å lese av der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nordke Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2014 Da har jeg forsket litt i kveld! Tenkte jeg are skulle blende agr ventilen! Og vips problemet løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå