kriss66 Skrevet Juli 30, 2014 Skrevet Juli 30, 2014 Hei Har en E39 som sliter mye på abs sensor venstre bak! 3 gangen jeg skifter på kort tid. Hjullager er nettopp skiftet.. Noen som vet?
kriss66 Skrevet Juli 30, 2014 Forfatter Skrevet Juli 30, 2014 Ja, var ikke så lenge siden jeg kjøpte den original hos GS..
Spectral72 Skrevet August 4, 2014 Skrevet August 4, 2014 Du sjekker diagnose og får opp venstre abs føler bak ? Den skal ha kontakt med speedometer også, slutter det å fungere også ?
kriss66 Skrevet August 7, 2014 Forfatter Skrevet August 7, 2014 Ja, er venstre bak. Speedometeret slutter også å fungere.. Så er venstre bak ja
kabeldeigen Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Er den skrudd for langt ned? slik at den subber i kransen? Ser du noen skader på sensoren?
kriss66 Skrevet August 7, 2014 Forfatter Skrevet August 7, 2014 Er den skrudd for langt ned? slik at den subber i kransen? Ser du noen skader på sensoren? Nei, har sjekket det. La merke til at når jeg treffer humper i større fart, så slår abs seg ut, å kommer gradvis tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå