Gå til innhold

BMW X3 2012

Vector
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er forholdsvis ny i BMW-verden etter at jeg kjøpte en X3 2012-modell i mai. Strålende fornøyd med bilen, og ser for meg at det kan bli flere BMW på meg i fremtiden. Også et bra forum dere har her, har lest gjennom en del tråder og er imponert over hvilken kompetanse mange her har om BMW.

Har et spørsmål om min egen bil som jeg våger meg på å stille her på forumet.

Normal når jeg har startet bilen følger en slags oppstartsprosess hvor det først kommer et BMW-ikon i navigasjonsskjermen, før den etter noen sekunder kommer inn i i-drive-funksjonene eks. navigasjonskartet. De siste ukene har jeg lagt merke til at den ser ut til å hoppe over "oppstartsprosessen", BMW-ikonet kommet ikke opp, isteden går den rett inn i det siste skjermbildet i det samme jeg trykker på start-knappet, som om noe liksom har hengt seg opp. Noe som vet hva dette kan komme av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Bimmers :)

Kan ikke dette "oppstarts bildet" velges bort en eller annen plass i Settings for Idriven. Mener å ha sett det i min F10 :)

Hvis ikke så kan det være lurt å ta en software oppdatering ved neste service, lurt uansett egentelig for å friske opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...