Sindreh Posted July 31, 2014 Posted July 31, 2014 Hei, har fått tak i motorstyring fra england, er det mulig å få den til og gå overens med skandinavisk modell av e39 1999modell
SweetBMW Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Ikke uten videre. Må synces med ews. Men det er ikke lett. Bmw kan ikke gjøre dette. Er en kar på bimmers som gjør det men husker ikke navnet. Ellers er det RPM motorsport i canada. Motorstyring og startsperre (ews) er kodet mot hverandre. Dvs en brukt funker ikke mot en annen brukt. De må kodes mot hverandre Edit: men ja. Sånn motormessig så passer den.
Traktortom2 Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Glitre bil på gol i hallingdal koder etter ønske..
SweetBMW Posted August 3, 2014 Posted August 3, 2014 Brukte motorstyringer mot ews3?? Det skulle jeg gjerne sett du
Sindreh Posted August 7, 2014 Author Posted August 7, 2014 Har fått tak i full pakke, ecu, ews nøkkel , ring rund tenning så er ikkenoe med startsperre å gjøre. Fant et sett på ebay til 1300kr i England er bare det at bilen dør vist jeg gir gass, får opp feilkode om secondary air pump som jeg har lagt inn i et tidligere innlegg. søkt opp på delekatalog, men nei ikke kompitabel med min bil.. Får ikke ettermontert det, mangler kontakter osv osv.. Har skjønt det sånn at skandinaviske motorer har litt høyere kompresjon enn utenfor skandinavia.
bjalle Posted August 8, 2014 Posted August 8, 2014 Nei selve motoren er lik på e39,ingen forskjell på engelsk og norsk.
Sindreh Posted August 14, 2014 Author Posted August 14, 2014 Er den ikke? Men hvorfor dør den med en gang jeg gir litt gass? Noe clue?
Recommended Posts