Sindreh Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Hei, har fått tak i motorstyring fra england, er det mulig å få den til og gå overens med skandinavisk modell av e39 1999modell
SweetBMW Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Ikke uten videre. Må synces med ews. Men det er ikke lett. Bmw kan ikke gjøre dette. Er en kar på bimmers som gjør det men husker ikke navnet. Ellers er det RPM motorsport i canada. Motorstyring og startsperre (ews) er kodet mot hverandre. Dvs en brukt funker ikke mot en annen brukt. De må kodes mot hverandre Edit: men ja. Sånn motormessig så passer den.
Traktortom2 Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Glitre bil på gol i hallingdal koder etter ønske..
SweetBMW Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Brukte motorstyringer mot ews3?? Det skulle jeg gjerne sett du
Sindreh Skrevet August 7, 2014 Forfatter Skrevet August 7, 2014 Har fått tak i full pakke, ecu, ews nøkkel , ring rund tenning så er ikkenoe med startsperre å gjøre. Fant et sett på ebay til 1300kr i England er bare det at bilen dør vist jeg gir gass, får opp feilkode om secondary air pump som jeg har lagt inn i et tidligere innlegg. søkt opp på delekatalog, men nei ikke kompitabel med min bil.. Får ikke ettermontert det, mangler kontakter osv osv.. Har skjønt det sånn at skandinaviske motorer har litt høyere kompresjon enn utenfor skandinavia.
bjalle Skrevet August 8, 2014 Skrevet August 8, 2014 Nei selve motoren er lik på e39,ingen forskjell på engelsk og norsk.
Sindreh Skrevet August 14, 2014 Forfatter Skrevet August 14, 2014 Er den ikke? Men hvorfor dør den med en gang jeg gir litt gass? Noe clue?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå