Riduan Habibi Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 (endret) Hei, Kan noen hjelpe meg, bilen min lager en rar lyd ved akselerasjon og når jeg trykker på gasspedalen ved stillestående. Har noen hatt noe liknende problem? Tusen takk Endret Juli 31, 2014 av Sjøbuse Endret topic. Les forumsregel 3!
Djwik Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 har du nok olje i motorn??den lampa lyser når du har lite olje og eller dårlig olje trykkkan være at olje pumpa di synger på siste værset vil ikke anbefale å kjøre med bilen til du har fått sjekka olje trykketer det den suse lyden du tenker på når du gir gassså er det gåen viskosekopling
Riduan Habibi Skrevet August 2, 2014 Forfatter Skrevet August 2, 2014 Hei. Videoen er ikke min, så olje er ikke problem. Bare den lyden som bekymrer meg :/ Men det er samme lyd
Djwik Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 ok liten misforståelse der den suse lyden hadde jeg også på en e39 jeg haddedet er viskosekoplingen eller vifteclutchen som sitter skrudd på vannpumpa som er gåenbytter du den så er den lyden borteer ikke farlig men det kan slite litt på vannpumpa over lengere tid men er fort gjort å fikse
Riduan Habibi Skrevet August 2, 2014 Forfatter Skrevet August 2, 2014 OK, tusen takk for hjelpen. Skal prøve å få fikset den
Djwik Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 du trenger 32mm fastnøkkel er links gjengerde kan sitte litt godt noen ganger så er mulig du må holde igjen reimhjulet på vannpumpa eller få på en nøkkel på veiva
Riduan Habibi Skrevet August 2, 2014 Forfatter Skrevet August 2, 2014 du trenger 32mm fastnøkkel er links gjenger de kan sitte litt godt noen ganger så er mulig du må holde igjen reimhjulet på vannpumpa eller få på en nøkkel på veiva Tusen takk
Hpi Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Sett 32mm nøkkelen innpå mutteren slik at fastnøkkelen står av seg selv rett opp. Ta så en hammer og dra til fastnøkkelen med et hardt bestemt slag så løsner den alltid på min bil ihvertfall. Du slår mot høyre når du står foran motorom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå