Peak Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Karosseri: E39 Modell: 2002 Fangere: M-Sport Har gjort "klikke-testen" og konklusjonen ble til at jeg må bytte ut én sensor fremme og én sensor bak. Den i front er helt grei og ligger på plastikklisten på frontfangeren. Derimot er den bak montert direkte på bakfangeren, hvordan gjøres dette? Av med hele bakfangeren? Er sensorene forresten like både foran og bak? Har bestilt 2stk. av denne typen (se link), vil disse fungere optimalt begge steder? Mener jeg kom over en nettside hvor det stod at de i front er vinklet men de bak er mer rette i formen, noen som kan bekrefte det? http://www.ebay.com/itm/221486488777?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Det er riktige sensorer for foran og bak ja. Foran så bare vipper du ut lista, men bak må du av med fangern. Er en ganske enkel jobb og ta av bakfangern, ligger mange DIY rundt på youtube som viser hvordan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Takk for svar Clevion, gjør et forsøkt på å demontere fangeren jeg da, synd det må være så tungvindt for å erstatte defekte sensorer (slitedeler). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå