awt Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Solgt. Et sett med originale Bi-xenon lykter tilhørende BMW 5-serie e60/e61 selges. Lyktene er for biler produsert etter 03/07, men kan også ettermonteres på tidligere modeller for å få et litt mer moderne utseende (krever noe ekstra arbeid). Leveres uten ballast og pærer (jeg er også litt usikker på om bakdekslene er til stede). Høyre lykt har et lite merke på den ene øyenbrynet. Godt mulig dette kan poleres bort. Solgt,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 29, 2014 Forfatter Share Skrevet August 29, 2014 opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet August 30, 2014 Share Skrevet August 30, 2014 Er de adaptive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 30, 2014 Forfatter Share Skrevet August 30, 2014 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Har du de fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 5, 2014 Forfatter Share Skrevet September 5, 2014 Jepp, de ligger her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Selger du for 3000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Nei, det gjør jeg ikke, men disse er også reservert frem til jeg får kommet meg hjem nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Er de solgt nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 15, 2014 Forfatter Share Skrevet September 15, 2014 De er fortsatt reservert til jeg kommer meg hjem fra jobb, da jeg ikke får gjort så mye før det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå