MariusRoren Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Hvilket effektanlegg anbefales til E46 M3? Skal brukes på gata, så en fordel at det kan godkjennes. Har vurdert supersprint og bytte ut deler etterhvert.. Men vet ikke hva som låter gromt og gir bedre effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Har du feit nok lommebok kjøper du Eisenmann race eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Når jeg hører på forskjellige filmer, så høres eisenmann mer ut som orginalanlegget i forhold til supersprint race som virker litt mere snertent. Er nok noe annet i virkeligheten.. hvilken forskjell i effekt er jo uvisst da.. Eisenmann: https://www.youtube.com/watch?v=wXi_dpzbRDM Supersprint race: https://www.youtube.com/watch?v=N3TP4ngPtIw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 Ny eksos gir ingen effektforskjell på en e46 M3 så du er klar over det, med mindre du optimerer den da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 hm.. men det gir vel en god vektreduksjon..? Men blir race-typen godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Joda, men merker ikke 30kilo forskjell på en bil Kjøper du tüv-godkjent eksos er det mulig å få godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Eisenmann Race tror jeg neppe du får godkjent...men bare å send dem en mail å spørre om det følger med TUV dokumentasjon for godkjenning... Hayward & Scott lager GROM og relativt billig eksos. Se youtube (vet ikke om de lager til E46 M3?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 5, 2014 Share Skrevet August 5, 2014 Jeg har hatt masse forksjellige utgaver av eksoser på e46 m3 og som han ene nevner her har du ingen merkbar effektøkning, men du sparer VELDIG mye vekt i ræva. Jeg kjøpte noen bakpotter av SSP for et års tid siden som de importerte, de hadde den blandt annet på den gatebil sedanen, det fungerte veldig godt. fin lyd og så veldig bra ut. husker ikke helt hva de kosta men var ikke så alt for ille. Disse er vel og merke ikke ce godkjente men det er det få eugodkjennere som bryr seg om mm du er hos vegvesenet. Legger ved eneste bildene jeg har fra denne eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet August 5, 2014 Forfatter Share Skrevet August 5, 2014 Har du film av dette da, Bjanne? Jeg har lest en artikkel der de har byttet alt fra og med manifoldene og bakover, og det ga en viss økning, men prislappen er også 50000,-. Men om det ikke gir store effekten, trenger man jo strengt talt ikke bytte annet enn bakpotta om det kun er lyden man er ute etter, selv om det ikke gir like mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Jeg har desverre ikke film av det, eneste jeg kan ha er inni bilen eller utenår jeg kjører på bane og det er ikke noe lydklipp å spare på desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå