Rollerboy Skrevet August 2, 2014 Skrevet August 2, 2014 Noen som har en link eller noe til dette? Finner ikkenoe jeg ..
Rollerboy Skrevet August 3, 2014 Forfatter Skrevet August 3, 2014 Er det vanskelig å fjerne innsuget på disse? Noe spes man skal passe på ?
Hpi Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Nå har jeg aldri hatt av på din motor men har hatt av flere ganger på min 530D og der er ikke vanskelig og heller ikke noen stor jobb. Det viktigste slik jeg ser det er å ha kontroll på alt av skruer/muttere og pakninger slik at du ikke mister noe nedi de åpne hullene på motor. Jeg pleier å putte papir nedi alle hullene mens jeg holder på. Nå skal jeg ta det jeg kommer på i farten: Av med motordeksler Av med vacumslanger til Egr og Swirlflaps. Litt usikker på flaps da jeg ikke har dette selv men jeg tror hele mekanismen henger under innsug og følger med ut. Av med EGR rør og/eller Egr erstatter og innsugsslange/ løsne peilepinnerør/løsne + punkt for starthjelp/koble fra ledning for map sensor/av med venstre pollenfilter og hele holderen/ av med plastlista som ligger mot torpedovegg. Løsne 6 muttere og 6 bolter. Løft forsiktig av innsug og igjen pass på at du har kontroll på alt av skruer muttere og pakninger. Det var tatt fra hukommelsen min på en 530D men mye vil nok stemme på din bil. Lykke til.
Rollerboy Skrevet August 3, 2014 Forfatter Skrevet August 3, 2014 Høres ut som en grei jobb mao. Takk for god beskrivelse og hjelp! Skal gi det et forsøk til uken. Rart det ikke ligger noe om dette på youtube.
Rollerboy Skrevet August 4, 2014 Forfatter Skrevet August 4, 2014 Såååå, det er kanskje ikke swirl flaps på 320d 01 100kw på e46 motorene etter litt undersøkelse.. ? Hmmm,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå