Gå til innhold

1988 e32 735i selges, gåen kasse, Bamble, Telemark, 6000kr


Sturlis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte å sjekke interessen her om noen vil kjøpe denne. Det er snakk om en 88 modell 730 med 735 motor og automatkasse (ikke godkjent i vognkort) med gåen girkasse (?).

Jeg kjøpte bilen i 2012, fikset den opp litt (byttet bremseskiver+ klosser, et par bærearmer++) og fikk den eu-godkjent. Det var noe galt med girkassa på bilen da jeg kjøpte den, den sto låst i 3.gir (nødmodus av noe slag) Jeg rakk dessverre bare å kjøre bilen noen få turer før girkassa ikke ville mer, den begynte å "slure", før den ikke gikk forover i det hele tatt. Men revers funker, måtte rygge bilen hjem >< Jeg vet ikke om hele kassa må byttes eller hva det er. Har prøvd å bytte girkassehjerne, men det hjalp ikke.

Bilen stod hjemme litt, men jeg leverte inn skiltene i mai ifjor etter jeg tauet den opp til en kamerat der den har stått lagret siden da (under tak). Jeg har verken penger eller tid til å fikse bilen, derfor har den bare blitt stående. Det er litt for mye bil igjen for å skrotes, da den gikk gjennom eu-kontroll uten noe problemer, og bortsett fra girkassa så fungerte bilen greit. Den er ganske hel og fin for alderen, ingen nevneverdige bulker eller skrammer, annet enn noe rust som har blitt tatt for noen år siden som ikke er gjort helt 100%.

Bilen har rullet 378.000, men motor ble byttet for et par år siden, og ifølge forrige eier skal denne ha gått i underkant av 200.000 (noe jeg ikke kan gå god for). Ellers så er bilen mørk blå (husker ikke fargen), har grått skinninteriør (noe slitt selvsagt siden dette ikke akkurat er en ny bil, men fullt brukenes). Den har elektriske vinduer på alle 4 vinduene, men jeg mener å huske at det var noe galt med den ene vindusheisen.

Følger kun med ett sett med dårlige sommerdekk, de du ser på bildene.

Ta kontakt om det er noe du lurer på. Selges som den står, dette kan bli en helt ålreit bil for den som gidder å mekke litt.

Bilen må eu-godkjennes for å få ut skiltene, men jeg tror ikke det burde være noe problem da den bare har stått stille under tak siden forrige eu-kontroll.

Kom med bud! :) Kan gjerne kontakte meg per tlf da jeg ikke er på bimmers så ofte, tlf nr er: 91145137. Bilen befinner seg i Bamble, Telemark

post-47779-0-20337600-1407168983_thumb.jpost-47779-0-60191200-1407168986_thumb.jpost-47779-0-08123600-1407169066_thumb.jpost-47779-0-36264400-1407169135_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...