Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett lite luksus problem.

Jeg lurer på om man må stå en halv meter unna får å låse opp bilen med å trykke på knappen på nøkkelen. Eller skal den orginale kunne ha noen meter å gå på?

På min gammle z3 kunne jeg stå 10-15 meter unna uten noe problem.

Har bytta batteri på nøkkel i håp om at det skulle bli litt bedre, men uten håp. Å holder jeg "opp" knappen inne så bilen låser seg opp å rutene går opp, så er det ikke alltid rutene går helt opp eller helt igjen om jeg låser bilen.

Regner med at det er noen fornuftige svar her:)

Skrevet

skal ha mange metre å gå på.  ofte jeg lukker soltaket fra leiligheten når det begynner å regne f.eks : )    kan være verdt å bytte batteri i nøkkelen kanskje? :  )

Skrevet

skal ha mange metre å gå på.  ofte jeg lukker soltaket fra leiligheten når det begynner å regne f.eks : )    kan være verdt å bytte batteri i nøkkelen kanskje? :  )

ja, det var det jeg trudde også, men som sagt så har jeg prøvd å bytte batteri på nøkkel også, men fikk ikke noe bedre resultat av den grunn. men kan det være at signalet går på antenna til radioen? får den er ikke helt 100:P

Skrevet

var litt rask når jeg leste der ja.    står noe her.  http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2100400-Range-on-key-remote

kan det være at batteriet du bytta til er dårlig?  skal godtgjøres men.. 

står jo noe nyttig der, men blir ikke akk klok av å holde nøkkelen på hode mens jeg trykker:P var ned å kjøpte nye batterier av samme type for noen timer siden. skal det sies at type cr1220 er vel ikke det som selger som hakka møkk heller. så kan jo være at di har ligget i butikken i halv evighet. men har min tru på at det er i bilen feilen ligger:)

Skrevet

Har du flere nøkler? Har du isåfall prøvd den andre nøkkelen? Kan være at nøkkelen er slitt og sender dårlig etter mange års bruk.

Min E38 rekker hvertfal 10-15 meter. Og jeg får lenger rekkevidde om jeg har nøkkelen inntil hodet.

Noen ganger er den sta og jeg må stå nære bilen. Men det er skjeldent egentlig.

Skrevet

Har du flere nøkler? Har du isåfall prøvd den andre nøkkelen? Kan være at nøkkelen er slitt og sender dårlig etter mange års bruk.

Min E38 rekker hvertfal 10-15 meter. Og jeg får lenger rekkevidde om jeg har nøkkelen inntil hodet.

Noen ganger er den sta og jeg må stå nære bilen. Men det er skjeldent egentlig.

får prøve å holde den inn til hode imorgen. kommer til å tro det har klikket for meg her i borettslaget, men det får så være!

har kun 1 nøkkel. men tenker jeg skal få bestilt opp 1 til så får håpe den er bedre.

etter noen testforsøk tidligere i dag jeg jeg den til å funke på ca 1.5m å det er noe bedre en det var!

takker for begge svar hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...