OT77 Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Hei Jeg har nettopp satt på senkesett på min 320iA E36. Så opplever jeg at det enkelte ganger oppstår en vibrasjon i rattet. Slipper jeg, så ser man tydelig store vibrasjoner. Føles som litt slakk også. Så forsvinner det etter er stund. Til nå har det skjedd i samme veiområdet også. Svinger til venstre inn på en annen vei, så kommer det. Kjørt noen km, så blir det borte igjen. Hadde aldri dette problemet før den ble senket. Satte på nye dempere og fjærer, da de gamle demperene var HELT defekt. Noen tips hva jeg bør sjekke med tanke på disse symptomene? Jeg er ikke mekaniker, så derfor ønsker jeg hjelp. Kun seriøse svar takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Ta en firehjulskontroll Kattlikzm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Som slaven over sier: Start med firehjulskontroll Er du sikker på at alt er montert riktig? Alle bolter sitter stramt nok? Skjer det i lave eller høye hastigheter? Få et par kompiser til å sitte på, og be dem stikke hue ut av vinduet mens dere kjører for å høre hvilken side ulyden kommer fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Jeg ville startet med å bytte hjul, og så ta en tur i det veiområdet der vibrasjonen oppstår. Det er gratis. Hvis det ikke var hjulene så ville jeg fått noen til å ta en firehjulskontroll med eksplisitt beskjed om å sjekke slitasje på komponenter i hjulopphenget først (det SKAL et verksted gjøre uansett, men utfra hva jeg har lest på diverse forum så er ikke alle verksteder så nøye med dette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OT77 Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Ok takker for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå