Hollabaloo Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Jeg ser at denne pumpa sitter på venstre støtdempertårn vendt mot motoren. Delenummer: 64118375237 Ny pumpe koster i overkant av 3000 kr Såvidt jeg kan se så brukes den i forbindelse med REST-funksjonen til AC-anlegget (en knapp jeg aldri i løpet av 3,5 år som BMW-eier har trykket på). Er dette egentlig kun en "komfortfunksjon", eller er den så viktig at den bør byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 http://bimmers.no/topic/652005-diy-e36e39-rens-av-varmeventil/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 (endret) FYI. Jeg kjøpte nytt da det var sånn 100 års jubileums-rabatt på GS her om dagen. Skal bytte snart, blir bra! Endret Mars 20, 2016 av Hollabaloo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Det blir litt av en påske fest for deg, Hollabaloo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 Oh yes! Og med smågodt til 29 kr pr kilo så kan jeg kose meg med noe attått også Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå