crossgt Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Ossen fikse jekk fester bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 spørs hva du mener.. pga rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crossgt Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 det er på gunn av rust den har knekt av ved bak hjule og rundt også sitter den igjen på andre siden men har blitt bøyd opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crossgt Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 Ligger et bilde lengre opp nå var det eneste bilde jeg hadde nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 Går ikke å fikse noe som er ødelagt av rust,her må du til med vinkelsliper og kappe vekk alt(kanalen) som er rustet,sveis på nytt som du har kappet ut fra en delebil som er rustfri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crossgt Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 aha får se hva jeg gjør med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Har akkurat samme problem på min, har den til verksted nå for prisvurdering. Kanalen er rustet og må byttes! Kan fort komme opp i 30k på verksted men du finner alltids noen til å gjøre det svart:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crossgt Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 Koster såpass ja.. det er ikke min bil verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 ellers så kjøper du ny kanal, sveiseapparat feks biltema også vinkelsliper Så prøver du selv Det er det beste du kan gjøre det er og prøve og feile Lykketil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crossgt Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Ja hadde jo gått det også men det blei nok dele bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå