Gabz Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 Har sett slike tråder for E34 og E36, og tenkte det kunne vært kult med en for E39 også, da jeg vil se hvordan andre har sine i tilfelle jeg har gått glipp av noen tråder Og har jeg sett bilen før, så er det alltids moro med flere bilder. Så, pøs på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Her er noen få av min for å få i gang tråden. Slik sto den for en uke eller to siden. Listene rundt vinduene har blitt lakkert matt svart siden den tid, men er fortsatt mye igjen før jeg er helt fornøyd. Men, men, work in progress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbjerke1 Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Bilde av min på tur til gatebil rudskogen i juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet August 8, 2014 Share Skrevet August 8, 2014 her er min 540i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Det finnes en tråd om dette fra før http://bimmers.no/topic/628830-post-bilder-av-din-e39-her/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå