Gå til innhold

E34 skinnstoler med memory

Hseland
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg nytt interiør med memory. Bilen hadde fra før av ikke elektrisk interiør så ledningene til boksen i setet er ikke lagt opp. Har prøvd å tatt strøm og jording fra batteriet til kontaktene til hver av motorene, da funker det. Men når jeg prøver å sette strøm å jording på noen av ledningene som kommer inn på den boksen( med samme farger på ledningene som jeg prøvde på stikkeren til motorene) vil ingenting skje. Noen som veit hvem av ledningene som går inn på den boksen under setet som er jording og hvem som er strøm til hver av motorene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lå en kontakt under der med kun to ledninger in på. Å Kun en av de ledningene treffer på den stikkeren på stolen. Hvor mange ledninger lå det på din? Å vet du om du trenger mer en strøm å jording får å få setene til å virke bare jeg finner rette ledningene på stolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke noe elektrisitet i de stolene som stod i bilen og nå har jeg full elektrisk med minne. På elektriske stoler er det 5-10 funksjoner avhengig av hva slags stoler du har. Det skal bare være en ledbingsbunt på hver side. Prøv å koble til og se hva son skjer ;) jeg hadde ikke like mange ledninger fra bilen som det var på stolen men alt fungerer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å tatt + å - fra batteriet å på alle mulige forskjellige ledninger på stolen. Men det kommer bare to ledninger inn på stikkeren opp av teppet i bilen. Å ingen er det strøm på. Men på passasjer siden har jeg fått det til å fungere. Er det memory oppleget som skaper trøbbel... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...