Oleedvard Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Heisann, har byttet til orginalt innsug igjen etter å ha hatt på ett M50B25 innsug, men den gikk surt å dro dårlig på lavt turtall, var noe annet slangeoppsett på den andre men siden jeg ikke har gjort jobben selv er det vanskelig å se hvor alt skal, men har sett etter min søster sin 520, men i det vi skal starte den er den helt død.. vi finner heller ikke gnist på plugg/coil 1 så tror ikke resten har det heller, Gikk på alle 6 før innsugsbytte, den tenner ikke så vidt det er en gang, noen som veit hva som kan være feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Er vel ikke stikket på kamsensoren som har blitt tatt ut og ikke satt på igjen? Den får vel ikke gnist når den ikke står i tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleedvard Skrevet August 10, 2014 Forfatter Share Skrevet August 10, 2014 Både kamsensor og Veivakselsensor står i, Veivakselsensoren gir melding om å gi gnist til plugg/syl 1 ettersom jeg har skjønt, men begge sitter i...har ikke rørt de. kan jo være veivakselsensoren, men må bestille også har jeg oppkjøring om 8 dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Hmm, kanskje ta en diagnose å se om du får opp noen feil meldinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå