sigurd_E34 Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Funker lysa i bryteren på grøftelysbryteren? Det vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Heisann Jeg er intr i grøftelysa og bryteren Jeg har en 520 touring 94 modell som ikke har grøftelys, men en på forumet mener det godt kan ligge klart med ledninger og slik der. Jeg har ikke sett etter. Jeg trenger i såfall også bryteren Jeg skal til oslo i løpet av uken for å levere noen felger, så kanskje vi blir enige ? Hilsen Tore Bimmerlorris Lorentzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Kontakt meg på tlf 91811265 så kjøper jeg grøftelysene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet September 11, 2014 Forfatter Share Skrevet September 11, 2014 Grøftelysene med bryter er fremdeles til salgs. Tror at så lenge du har digital og ikke analog klokke på dashbordet, så har du det store ledningsnettet med ledninger for grøftelysene trukket frem til frontfangeren. Bimmerlorris: Har sendt deg melding. Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet September 11, 2014 Share Skrevet September 11, 2014 Grøftelysene med bryter er fremdeles til salgs. Tror at så lenge du har digital og ikke analog klokke på dashbordet, så har du det store ledningsnettet med ledninger for grøftelysene trukket frem til frontfangeren. Bimmerlorris: Har sendt deg melding. Takk for hjelpa Da blir det grøftelys på gammern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jente525IX Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 har du røret som kommer ut fra radiatorn og går til kjøling av automat på bmw E34? Trenger engentlig bare førsste del, med mutter og noen cm av slangen så kan jeg skjøte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet September 13, 2014 Forfatter Share Skrevet September 13, 2014 Det er nok dessverre en manuel jeg har, så ingen deler til automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet Desember 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2014 Oppdatert førstepost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M_Power Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 (endret) Hei lurte på om du fortsatt har dørene og bakluka? Endret Mai 8, 2015 av ///M_Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet Juli 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2015 Hei lurte på om du fortsatt har dørene og bakluka? Beklager sent svar! Har fremdeles bakluka og dørene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurd_E34 Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 Sender du bakluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorza85 Skrevet Januar 13, 2016 Share Skrevet Januar 13, 2016 Har du jekkfester og blinkelysrele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 har du bensinrørene enda? har en touring som lekker noe voldsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Har du fortsatt bakdørene? 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå