Traktortom2 Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 hei... jeg har en 2000modell touring e46 og titter på nytt panser (mye rust på mitt) også fikk jeg tak i ett 2003 modell sedan panser for 600 uten noe form for rust og i samme farge (uvesentlig siden det blir lakkering) men jeg har hørt noe om att det er noe små forskjeller på lyktene etter 2001 og som gjør att att kanskje framskjermer og panser ikke passer helt over hverandre, stemmer dette? hva er forskjell og jeg skal bytte framskjermer og lykter uansett og kan jeg ikke da evt skaffe framskjermer og lykter fra en 2003 og sette på min 2000?
awt Skrevet August 12, 2014 Skrevet August 12, 2014 Du har hørt noe om at det er små forskjeller? Pre-facelift (opp til 2002) Facelift (2002+) Jeg vil si at forskjellen synes ganske godt. Uansett, du kan montere facelift-panser på en pre-facelift-bil uten å bytte skjermer og lykter, men om du kan bytte alt er jo det å foretrekke. Her er en som kun har byttet panser:
Traktortom2 Skrevet August 12, 2014 Forfatter Skrevet August 12, 2014 aha se der ja, det er forandring ja men må faktisk si att det ser "tøffere" ut med bare nyere panser og ikke resten? men du vil da anbefale å bytte alt. (skal byttes uansett, men da blir det jo ett valg om hva som blir best evt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå