kimruben Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Bilder av min 05 e61 m-sport 525dat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Flott vogn Noen planer for den? Ennå finere blir den med originale nyrer, nye skilt & felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RB26DETT Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Org. nyrer ser jo ikke ut i måneskinn, forbanna krom greier... Sorte nyrer ser mye bedre ut. Pen bil forresten. Flott vogn Noen planer for den? Ennå finere blir den med originale nyrer, nye skilt & felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Er jo bare krom kant som står helt i stil med lyktene som også inneholder krom. Sorte nyrer på en sort bil Sorte nyrer på en mørk blå bil= Kjedelig og ser litt billig ut. Man tar ikke på seg en sort dress med sort slips og sort skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimruben Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Er jo bare krom kant som står helt i stil med lyktene som også inneholder krom. Sorte nyrer på en sort bil Sorte nyrer på en mørk blå bil= Kjedelig og ser litt billig ut. Man tar ikke på seg en sort dress med sort slips og sort skjorte De sorte nyrene har jeg montert fordi jeg syntes det ble penere med tanke på shadowline ellers. Planene er starspoke 128 felger og hartge senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå