FinnFinn Skrevet August 13, 2014 Share Skrevet August 13, 2014 Hei, jeg lurer på hvordan jeg kan hente ut de hestekreftene som en 525 har, mener 525 har 192/193 hk. Mens min 523i har 170hk, motoren jeg har er en M52-B25/M52-TUB25 noen tips/råd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Hei hvilken årsmoddel er dette? komboen Innsug fra e34 525 eller e36 325 + ombyggingskit og chip er vel det som gir mest for pengene. sikkert ikke dumt å bytte ut luftfiler og eksos i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 M52 eller M52TU? Har du M52 kan du kjøre på med M50 innsug, shark dyser og S52 kamaksler. Har du TÜ så kan du ta et innsug fra M54B30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FinnFinn Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 Hei hvilken årsmoddel er dette? komboen Innsug fra e34 525 eller e36 325 + ombyggingskit og chip er vel det som gir mest for pengene. sikkert ikke dumt å bytte ut luftfiler og eksos i samme slengen. Det er en 96 model først registrert i 95. det høres ut som en omfattende operasjon som koster mer enn det smaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FinnFinn Skrevet August 14, 2014 Forfatter Share Skrevet August 14, 2014 M52 eller M52TU? Har du M52 kan du kjøre på med M50 innsug, shark dyser og S52 kamaksler. Har du TÜ så kan du ta et innsug fra M54B30. M52-B25/M52-TUB25, var det jeg fant på mekonomen sine sider, men det ser ut for at det koster men enn det smaker å hente ut litt mer hestekrefter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Har du 1996 så er det enkel vanos, altså M52B25. FinnFinn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 tviler Det er en 96 model først registrert i 95. det høres ut som en omfattende operasjon som koster mer enn det smaker Vil ikke si det. er fint lite annet du kan gjøre som gir deg mer for pengene. det koster å sugetrimme. hvor mye hadde du tenkt å bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Bytte vanospakninger kanskje?Det er ikke mye gunstig med "bolt-ons" på 2.5en hvis det å bytte innsug blir for omfattende for deg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Av egen erfaring bortkastede penger,den lille effektøkningen du får blir du fort vant til og merker egentlig ikke noe forskjell på ytelsen(kun på bensinforbruk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Av egen erfaring bortkastede penger,den lille effektøkningen du får blir du fort vant til og merker egentlig ikke noe forskjell på ytelsen(kun på bensinforbruk) hva er spec på denne moroten da? det koster å trimme og dette er vel mest for pengene bolt on med det rette kitet på denne motoren? jeg har er sykkel på 170kg og 150hk, blir fort vant til den ytelsen også og vil ha mer. mye vil ha mer off, 0-100 på 3 sec og må gire ned fra 5 i 80 for å få enda bedre aks.. off off. bensinforbuket etter en slik mod går på bruk av gasspedalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå