icemanM5 Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Noen her inne som har vært borti hydraulisk/elektrisk åpning og lukking på E39 Touring...? Har planer om å retrofitte det på min 02.mod 530d M-Sport...
Alpejohn Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Søk på google, finner mange guider der. Vurderete det samme en periode men slo det fra meg. Og også lurt og sjekke WDS og lese litt der, så får du oversikt over hvilke ledninger som skal kobles og hvor de skal.
icemanM5 Skrevet August 15, 2014 Forfatter Skrevet August 15, 2014 Har vært borti det meste du oxo ser jeg, Alpejohn DET liker vi.. Men hva er WDS egentlig...? Har prøvd å søke på google, men har ikke funnet noe sted der det står konkret hva jeg trenger av deler for å få ettermontert dette på min... :/ Aner heller ikke om dette noen gang har kommet originalt på E39 touring, men mener jeg leste noe om det... Så jeg vet ikke om de tar dette fra noen annen modell eller noe...!?
Alpejohn Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Det kom orginalt. Sjekk her. WDS er et program med oversikt over alt av koblingsskjema osv.Det beste er kanskje og laste ned dette på en av de ulovelige sidene. Muligens jeg kan lage et par pdfer av skjema og sende til deg om jeg får tid i kveld.
icemanM5 Skrevet August 15, 2014 Forfatter Skrevet August 15, 2014 Hadde vært nydelig med pdf og all info du evt sitter med om dette! Hadde satt stor pris på det du vil dele
Alpejohn Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Har ikke så mye info annet en det som står i wds. Men skal se hva jeg får til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå