Zesto Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 Hei!Må bytte en ABS sensor på min 318CI 2001 modell. Er på Høresiden bak, har sett på litt forskjellige sider, for og sjekke priser.har funnet noe på ebay :http://www.ebay.com/itm/Rear-ABS-Wheel-Speed-Sensor-Left-or-Right-BMW-3-Series-E46-/400722366680?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d4cea10d8Lurer litt på hva folk tror om denne? en helt annen pris enn i norge ... tenker også på å kjøpe brukt, alt for å unngå de unødvendig dyre delene i norge...Er denne på ebay ok? eller ville dere ha ungått disse? Evt noen som har tilsalgs? ebay til 120kr vs koed til 1100kr, stor forskjell!Har også funnet denne på koed : 34526752683U til 320kr.. men vil den bli rett til min bil?Mvh Håkan.
Traktortom2 Skrevet August 15, 2014 Skrevet August 15, 2014 abs føler fra meka (boch) bar ligger på rundt 500kr personlig ville jeg ikke vudert å kjøpe det brukt! det er ikke alltid like lett å få en abs føler ut like helt (mange fester dem med loktit) så faren for noe kødd kan være der. det er forskjell på foran og bak og følere foran er dyrere enn bak. sikker på att prisen fra koed ikke var for foran da?
Alpejohn Skrevet August 16, 2014 Skrevet August 16, 2014 ebay til 120kr vs koed til 1100kr, stor forskjell! Stor forskjell på kvalitet også. Gjør et søk på forumet på abs sensor, så får du sikkert 100 tråder der folk klager på at dem har bytta sensor men at det ikke fikser feilen. Fordi dem har kjøpt uorginal/billigsensor. Med en gang dem kjøper en skikkelig forsvinner feilen. Dette er en gjenganger. Men om du vil gamble på at det funker så er det bare og bestille. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk
Bjanne Skrevet September 9, 2014 Skrevet September 9, 2014 Jeg har kjøpt mange fra ebay (minst 20 stk) koster ingenting og funker greit. passer ikke like bra som orginalt osv men det er mye penger spart der med litt selvinsats.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå