heidrun Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Hei. Selvsagt drømmer jeg om en BMW med sterk motor. Har jo hatt en 735 en gang. Men så kommer jeg til fornuften. 5 serie Touring. Er virkelig 520 en bil med for liten motor, når man tenker på at bilen er såpass tung. Og jeg kan jo få en nyere 520 enn jeg vil få med med en 525 eller større motor for mindre penger. Er det noen her inne som kan svare meg såpass på dette. Og har tenkt å bruke maks 100.000 på en brukt BMW Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heidrun Skrevet August 18, 2014 Forfatter Share Skrevet August 18, 2014 Sorry. Dette havna på feil hylle, eller kanskje ikke. Legger inn den samme i et annet innlegg et annet sted om BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 Ligger to e39 facelift 530i ute på finn. Begge har ligget ute en stund. Er lov å sjekke ut de, men finner du rust er det ikke noe poeng å betale så mye som 100.000 for de mener jeg. Tror ene ligget til litt over 70. Og den andre til litt over 90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 18, 2014 Share Skrevet August 18, 2014 For 100 000 kr kan du få deg en grei facelift E39 530 bensin eller diesel Men å betale så mye mer for en E39 i dag tror jeg ikke jeg ville ha gjort, det er ikke langt opp til E61 for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå